21.16

tack till er alla som hissade min blogg! underbart att läsa era argument.
jag och älskling var i stan först idag, myste lite i kungsträdgården och käkade
sen tog vi bussen till tc och åkte hem till älskling. väl hemma här har vi cyklat!
det var jobbigt men roligt & trevligt. sitter hemma hos bebis just nu & fryser lite.
han är och letar efter en gammal skolkattalog gulligt värre. Föresten! så köpte han
en tröja åt mig idag. där det stor i <3 my boyfriend. lovelovelovelove it so much!

Morgondagens planer
, ska plugga lite ekvationer & därefter ska vi hem till mig och
så ska vi till ett mysigt ställe ta med oss filtar och sätta oss vid vattnet och mysaa.
det är grejjer det. får se mera vad som händer! helgerna <3 pojkvän. finns inget bättre.

Nu ska vi tralla iväg och ha det trevligt som alltid. fortsätt att läsa min blogg bebbys!
ni är underbara som skriver så gulliga komentarer till mig. uppskattar det till tuuuusen.




Kommentarer
Postat av: rasmus

MIN FLICKVÄN ÄR BÄÄÄÄST!

2009-04-25 @ 13:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0