JAG ÄR FORTFARANDE NYKÄR;

Till alla er som undrar om min kärlek fortfarande känns ny.
JA! det pirrar i magen, varje gång han ringer mig så blir jag
helt jävla överlycklig. när någon nämner hans namn så känns
det i hela kroppen. för jag är fortfarande lika kär! direkt när jag
ser honom komma mot mig, ler jag innombords. allt är så bäst
och jag har aldrig vart såhär lycklig med dig rasmus med någon
annan. tack för att du ger mig så fina känslor, som alltid varar.

Det här var våran första bild på oss togs
förra året i sommras kanske.


Kommentarer
Postat av: Jimi

man märker på elsa att hon är kär (; !

2009-02-19 @ 16:42:17
Postat av: emelie

GUD vad gulligt skrivet elsa! :o <33

jag älskar din blogg föresten :)

2009-02-19 @ 17:57:52
URL: http://emeliiie.blogg.se/
Postat av: Jenny

ni är så söta tillsammans så jag dör ! :O

2009-02-19 @ 20:08:49
Postat av: rasmus

Elsa du är det vackraste som finns på denna jord. De som tror att kärleken dör efter några månader har aldrig upplevt det jag känner, för den kärleken som finns inom mig är lika stark från första dagen jag såg dig tills dagen jag dör. Det vi delar slår allting, för det vi delar är ett föralltid. Jag är evigt kär i dig min älskade flickvän <3

2009-02-19 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0