mitt hjärta

Rasmus, jag vet att jag hela tiden tjatar om hur mycket
jag älskar dig och att jag aldrig kommer lämna dig.
men det är viktiga ord, och jag säger dom hela tiden
för att du aldrig ska glömma bort att du är allting för mig.
du är min bästa vän, du är min pojkvän. och snart är det
tio månader tesammans med dig. jag vill inte missa en
sekund tillsammans med dig. du är verkligen mitt allting.
jag klarar mig inte utan dig, så länge du finns hos mig så
mår jag som jag vill må. du har ändrat mig, till en bättre
person. och jag vill att varenda jävel ska veta att jag mår bäst
nu. dom ska veta att det är du som får mig att uppskatta det
jag har. jag uppskattar mitt liv, och framförallt uppskattar jag
allting du gjort för mig. ser framimot den andra sommarn med
dig och ser framimot hela min framtid med dig. man kan inte
bestämma över sina känslor , men man kan hantera dom.
och har man en riktigt stark vilja, så vet man att det är alltid.
och det har jag lärt mig av mina egna känslor, jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: evelina

jag är glad för din skull gumman, ni är ett äkta bevis på att älta kärlek existerar. (a) <333333

2009-01-25 @ 13:13:11
URL: http://wundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0