11.04

herregud det är samma ip som skriver att den inte bryr sig
hela tiden. jag är väl förfan inte dum (?) sluta läsa min blogg
om den är så ointressant och fokusera på ditt otroligt intressanta
tråk liv istället. Kan inte bry mig mindre om dig och dina komenterer.

Hur som helst.
Vi vaknade nyss, kollade lite på tv & ska snart gå upp. Då insåg jag
att vädret inte är lika varmt som vanligt, ska jag ta det positivt (?)
Vill att det ska vara varmt men inte för varmt, men vill ändå inte
att vädret ska bli svalare & svalare med tiden. Då blir det tråkigt (!)

Ska snart stiga upp, äta lite frukost, sen bege oss till Uppsala.
Tio minuter ifrån mig dvs. Där ska vi handla lite saker & så.
Skriver mera senare ikväll, ska packa massa också. Puss




Kommentarer
Postat av: Elin

jo det är bra själv?<3

2009-07-01 @ 13:55:04
URL: http://sjalvsaker.blogg.se/
Postat av: <3

va söta ni e tsm

2009-07-01 @ 18:16:43
Postat av: natalie

ja , jätte söta!

2009-07-01 @ 21:31:31
URL: http://nataliewestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0