16.29

åh, vad ska jag göra nu.
helt förvirrad, allt är skit.


Kommentarer
Postat av: <3 din blogg

jag fattar verkligen inte varför rasmus gjorde sådär mot dig! så jävla dålig stil, du verkar så himla söt mot hnm hela tiden! + att du ser så otroligt söt ut, så du kan dumpa han & skaffa en annan kille. fins säkert många som vill!



du behöver inte bli behandlad som skit.

dt vet jag.

2009-07-26 @ 16:32:13
Postat av: elli och ella

Tänk på hur mycket du älskar honom, hur mycket du älskar era minnen och hur mycket du älskar att vara hans. Tänk på hur mycket han har sårat dig och hur många tårar du har mist på grund av honom. Jag vet att han är gullig, han har visat det, men alla har dåliga sidor, också han. Han kan inte, varje gång ni bråkar, säga en sak ena dagen och sedan andra dagen ta tillbaka allt och tro att allting ska lösa sig. Jag vet att ditt hjärta säger "Rasmus <3 Elsa" men jag vet också att din hjärna säger något annat. Jag finns här, ring om det är något hjärtat.

2009-07-26 @ 16:41:03
URL: http://elliochella.blogg.se/
Postat av: elli och ella

Å, var gulligt sagt.

Jag ställer alltid upp för dig, oavsett vad som händer. Orkar inte du, orkar jag för 2.

2009-07-26 @ 16:49:08
URL: http://elliochella.blogg.se/
Postat av: daniella boake

det är bara att kämpa, och ha tålamod. jag själv tycker att ni verkar passa perfekt ihop & hoppas verkligen allt blir bra mellan er igen <3

2009-07-26 @ 18:19:50
URL: http://smeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0