18.43

Dagen .
jag och mamma & min bror drog in till gränby Centrum idag.
Och det var jättetrevligt, fikade & köpte hur mkt höstkläder som helst!
kom hem med kanske tio kassar. Tack snälla mamma, i love you. 

Är kär i dom söta koftorna jag köpte, Tyvär ingen bild! Men får matcha 
ihop det med lite kläder sen. Så blir de säkert en snygg outfit istället.

Ikväll .
Händer ingenting, inte vad jag vet. Hyra film pratade mamma om men
jag har ingen som helst lust för någonting. Vill åka ngnstanns men var(?)
Får se vart jag hamnar då. Annars blir det sängen hela dagen, fyfan .

Kommentarer
Postat av: <3

din blogg är så jävla bra! :o, du anar inte hur mkt jag älskar den! <3

2009-07-30 @ 21:31:26
Postat av: Lundin

Nejdå Elsa, alla var ju så GRYMT vackra ;) haha

2009-07-31 @ 20:00:45
URL: http://mycrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0