19.48

Idag var jag & min älskling i stan ett tag på dagen.
träffade bla. vikkanpikkans.blogg.se & vvikkis.blogg.se
det var väldigt trevligt, därefter åkte vi in till gränby centrum
& då köpte jag lite saker till mig, så var vi sjukt trötta så åkte
hem igen. Tog bussen från centralen till K-town (knivsta) 

Är glad. har fått ett UL - sommarlovskort av mammi. 
Så nu kan jag åka gratis när jag vill, inom Uppsala alltså.

Nu är jag hemma, håller på och packar för imorgon åker vi
till Norrköping, 13.45 avgår bussen ifrån Tc, vi är framme 15.55.
Ungefär buss i två timmar, men det står vi nog ut med, tror jag.

Min älskling. viker mina små söta kläder för tillfället, kanske borde
hjälpa till (?) YES MAN. Uppdate senare kanske, Puss&kram.




Kommentarer
Postat av: usala

härligt, uppsala är finaste staden!

2009-07-02 @ 11:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0