22.33

oh good. Nu blire sängen efter att ha sjungit allsång med mammi.
Fast innan är det macka & oboy som ska sätta sig i magen, mums.

Uppdaterar kanske imorgon, eller nej. Eller jo, eller jag vet inte.
Struntsamma! skriver när jag kan & har lust eller vill. That's it.
Vet att ni tycker att jag är en barnunge som lägger mig halvelva
man ba, hallå ? halvelva liksom. Leker du fortfarande med barbie
kanske, eller är du bara allmänt efterbliven och kan inte klockan ?
Jo men serru du! Det är för att jag har sömnproblem, eller ja kanske
inte riktigt dilemma-problem utan mera, om jag typ lägger mig nu.
Somnar jag ändå om fyra timmar & om jag lägger mig om fyra
timmar, somnar jag fyra timmar efter? lite sjukt. Men sant som faan

Puss&smek
trevlig lek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0