22.44



Fyfan vad jag saknar't.
spelade i en evighet och nu när jag slutat så saknar jag det.
Alla cupper, alla matcher. Nickokiken man får innan en match!
så jävla underbar känsla alltså, jag älskade den! oc saknar den.

Rasmus kom inte ikväll.
hur ska jag ta det (?) vi behövde ju prata.
men han missade sista tåget till mig &
då gick det inte. Han kommer nog imorgon!
får prata igenom massor med saker då.
Han har huset för sig själv i fyra dagar sen
så jag hoppas vi kan vara för oss själva ..
om han fortfarande vill ha mig efter imorgon.
det återstår och se. bajs på allting just nu

Kommentarer
Postat av: Tiffany

handboll är typ det bästa som finns ja :)

hoppas allt löser sig ! jag tror verkligen det för ni är ju typ menade förvarandra. Har aldrig sett sötare. kram

2009-07-27 @ 00:18:13
URL: http://upss.blogg.se/
Postat av: johanna

börja igen då? :D

2009-08-23 @ 13:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0