23.09

Jag är den jag är och jag föddes inte för någon av eran skull.
Tyck och tänk vad ni vill om mig, skriv skitkomentarer i min blogg
om ni känner att ni lättar på hjärtat. För jag tänker inte bry mig mer
& jag tänker inte ta åt mig. Jag skriver inte blogg för eran skull
utan jag skriver för jag själv känner för att skriva av mig. Jag skiter
i hur många som besöker mig varje dag, för det handlar inte om
statestik. Det är inte det jag är ute efter. förut bloggade jag och hade
ungefär tre läsare varje dag, men so what (?) jag tyckte om att skriva
och det gör jag fortfarande. Och ingen kommer någonsin få mig att
sluta göra något av det jag tycker om att göra. Och om det finns folk
där ute som fortfarande vill känna att dem ska vara lite elaka mot mig
kan ni fortfarande skriva sånt. Era komentarer godkäns ändå inte & jag
kommer varken att ta åt mig eller lida av det. Så det är ingen idé att ni
komenterar alls! eller jo, förresten gör det. för vet ni vad? det är kul.
Om ni sitter där på andra sidan datorn & tror att ni kan få fram ert
budskap till mig och jag ändå inte tar åt mig, så blir det lite kul att
läsa. Och jag vill ju ha komentarer, det är ju super kul! vem vill inte (?)
och till dig, elin. som skrev " anonymt " till mig. Och säger att jag var
feg för att jag skrev anonymt till dig, kan ju ta och fundera lite varför
du ändå kör en mig. Du skriver som om du gick i fyran & sen gick du
och skulle berätta största nyheten för en annan brud för att få med dig
någon på din sida. Och i hennes blogg säger du att jag är en patetisk
fjolla som borde växa upp. Och att det var fel av mig att skriva anonymt!
sen skrev du själv en jättelång komentar till mig " anonymt " vilket bara
visar att du inte heller kan stå för samma sak. Det är ju bra att komma
med något oläsvärt till mig när du inte kan stå för ett skit själv. HA-HA-HA!
du är allt tuff du! Hur som helst, så säg vad ni vill om den här saken.
Hata mig eller inte, jag bryr mig ändå inte om er i detta fall. so long


Kommentarer
Postat av: Cicci

Du har så rätt !

2009-07-27 @ 23:20:50
Postat av: Anonym

du e fett gulli :*

2009-07-27 @ 23:25:00
Postat av: julie

Älskar din blogg, go girl! ;) <3

2009-07-28 @ 10:56:55
URL: http://juuliies.blogg.se/
Postat av: elsas pojkvän

<3 Jag älskar min underbara flickvän så otroligt mycket. hon betyder mest för mig, och alla som skriver taskigt mot henne är grymt fula & avundsjuka. Så varför ens komentera i hennes blogg, som hon sa hon tar ändå inte åt sig! :)

Och min flickvän är den bästa som finns, så dt finns inget elakt att säga om henne :)



<3 älskar dig elsa.

2009-07-28 @ 11:38:46
Postat av: Anonym

du har rätt, bry dig inte om dem.

omogna skitungar!

älskar dig och din blogg!<3

2009-07-28 @ 12:09:08
URL: http://kkrigare.blogg.se/
Postat av: klara

om du inte tar åt dig så varför inte godkänna kommentarerna? det blir mer äkta att se fler sidor än typ ååååh ni e så söööta åååh gud jag är avundsjuk på er åååh sötnosar !! ah du fattar stuket , däremot tkr jag att det är bra att du inte tar åt dig. Jag tar åt mig av vissa elaka kommentarar även fast jag inte riktigt fattar att jag gör det det är inte bra inte bra!

Du är en söt schyst tjej , men tkr inte din blogg är världens roligaste , men tittar ändå runt ibland så det måste ju betyda att den har ngt allafall ;) hare så bra!

2009-07-28 @ 21:08:40
Postat av: Nathalie

det var genom din blogg jag bestämde mig för att starta blogg, din blogg äger älskar den och du och din kille är så jävla söta tillsammans! hoppas ni får ett långt liv tillsammans Kram // Nathalie

2009-07-29 @ 03:19:18
URL: http://absolutanlluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0