30/7

hej. somnade halvsex imorse, de enda jag gjort är att stirra rakt
in i väggen. Tänkt&gråtit, varför ska allting vara så otrligt jobbigt (?)
Rasmus har åkt i väg nu, Han åkte kanske vid nio i morse. Så nu
ses  vi inte på ett tag, vet inte hur länge! beror väll på hans föräldrar.

Han har smsat mig x antal gånger, men jag känner mig liksom inte
redo att svara efter allting som hänt. Egentligen vill jag bara ringa 
honom & säga att jag älskar honom, men mitt hjärta säger ifrån.
Vill bara stänga av mobilen men endå vill jag höra ifrån honom.
Hur sårad jag än är efter allting, så kan jag inte bara stänga ute
honom ur mitt jävla liv. Får se hur allting slutar nu, snart 16 mån.

Idag annars ska jag till stan med mamma, så ska upp & äta frukost
försöka komma på ben & på ett bättre humör. Skriver sen, pusspuss




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det som egentligen har hänt då?

2009-08-31 @ 19:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0