från rasmus

Det var någon som bad mig förklara vad som har hänt mellan mig och
min flickvän, och det ska jag göra nu.

Vi har nyss kommit hem från en underbar resa tillsammans, vi var i
frankrike och hade det verkligen underbart. Det jobbiga var bara att
under resan så bråkade vi en hel del, mest om småsaker. Nu låter
det som om vi bråkade jättemycket, det gjorde vi verkligen inte! Men
vi gjorde det iaf kanske två gånger. Precis som nästan alla par i världen
har vi bråkat förut också, men dem här två gångerna tog verkligen hårt
på mig. Jag blev ledsen och gick runt med ledsna tankar hela tiden.
En av gångerna när vi bråkade bestämde vi till och med att vi skulle
göra slut, men vi båda ångrade oss så otroligt mycket samma sekund
eftersom vi fattade att vi inte kunde klara oss utan varandra. Hur som
helst så tog jag det här väldigt hårt, trots att allting löste sig, och det
ledde till att jag inte riktigt var mig själv dem två sista dagarna på resan.
Jag var inte samma person, jag var inte lika gullig mot min älskling
som jag alltid brukar vara. Jag älskade henne verkligen fortfarande,
men alla negativa tankar tog bara över. Jag tänkte på andra dåliga
saker som hade hänt mig, som bråk med familjen osv. Och därför
är det som det är nu.

Älskling jag förstår att du tvekar på mig, jag fattar att du har blivit
sårad för jag vet att du verkligen har försökt göra allting för min
skull, för att jag ska bli samma gulliga igen. Men nu när vi har
varit ifrån varandra i en dag så fattar jag vilken idiot jag var som
lät all skit ta över mig. Det är dig jag behöver. Snälla låt mig
visa min kärlek för dig en gång för alla.. Du vet att ingen av
oss fungerar utan den andra. Jag älskar dig. Vill verkligen
träffa dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack, okej jag förstår! trodde typ du inte älskade henne längre eller något liknade. hon verkade så oerhört ledsen. men jag förstår er båda. blev bara ledsen av att höra att det höll på att ta slut, eller nåt sånt... hoppas det löser sig !

2009-07-26 @ 16:33:24
Postat av: Anonym

Om han älskar dig, och du älskar honom vad är då problemet :O ?

2009-07-26 @ 17:23:57
Postat av: Emelie

asså du som inte skrev namn, what? :s vadå vad är problemet? Asså alla par i världen bråkar ibland, men ibland blir de större bråk och ibland mindre. Bråkar själv med min älskling ibland, inte roligt alls! Och jag tror varken elsa eller rasmus orkar svara på alla jobbiga nyfikna frågor om vad händer? varför? och sånt, nu har ni ju fått svar? Elsa skriver de hon vill att alla ska veta, de andra behöver inte vi veta? :o förlåt om jag 'lägger mig i' men vet själv hur de är när folk frågar massa jobbigt när man har nog själv :/

Hoppas de löser sig, ni ÄR gjorda för varandra!

2009-07-26 @ 20:55:47
URL: http://philipsemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0