15.36

Hej snyggingar, ska uppdatera nu.
Jag glömde slänga in en bild på min outfit this morning, förlåt.
men jag hade sjukt brottom till tåget så jag han verkligen inte.

Nu sitter jag i sängen hos min bebis, som precis har haft avslutning.
Jag är stolt över honom för han fick superbra betyg. det är jag glad för

Tack till alla som säger att jag är bättre på att blogga än paow&dessie.
Tycker faktikst inte att dem skriver något läsvärt i sina bloggar alls, blä.
Tycker att det är sjukt töntigt att folk sitter och skickar idolbilder till dem.
typ som att folk vill pussa deras skor när dem går förbi, sjukt jävla töntigt.

Min åsikt.

Imorgon har jag skola, börjar 09.00 & ska ta förväl av min klass & mina lärare.
ska bli ganska skönt att komma därifrån ett tag, sen ska jag vara med bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0