17.16

Texten under är inget personligt, notera. 
Jag älskar att skriva det är något jag verkligen älskar att göra.
Jag gör det för att få ut mina känslor & sånt där, det är skönt.

Hur som helst har inte vart på sånt humör idag, regnet regnar.
okej, regnet regnar (?) lät ju konstigt. men jag är konstig.

Stekers, imorgon kommer min pojkvän hit. han kommer tidigt
så han ska krypa ner i min säng direkt när han kommer. 
Därefter ska vi till min skola och hämta ett skolkort, sen hem.
Lördagen är ju den 6e igen, vilket betyder våran dag. 14 månader
vi drar till gamla stan & fikar och myser under dagen, underbart.

bjuder på 3 sanningar om mig själv,  se you.

  •  Jag har glasögon, använder nu linser. ser jättedåligt
  • finns nästan inga byxor i min storlek (för kort & för smal)
  • jag hade hål under min läpp förut

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jaha, nej så rädd jag vart! Jag trodde det hade hänt något :o<333

2009-06-04 @ 17:20:23
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: amanda

älskar din blogg, du skriver bra. det vet du, <3

2009-06-04 @ 17:20:33
Postat av: Natalie

Jaha gud så rädd jag vart! Fyfan.

Jag är 14 år och bor i Jakobsberg (Järfälla/Stockholm).

Hur gammal är du och vart bor du, gumman? :)<3333333

2009-06-04 @ 17:26:49
URL: http://nnattuue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0