18.15

Hejsan sötaste.
sitter i min pojkväns knä & kom nyss hem från en stekdag i stan.
köpte en kjol samt glass & skor plus trosor. det var en underbar dag (!)
ikväll har vi inte så mycket för oss, så vi tänkte ta tunnelbanan åt helvette
& se vart vi hamnar. Kanske på något mysigt ställe vid vattnet, vem vet.

Min kamera har inget minne i sig, så det blir tyvär inga bilder just nu.
Dem kommer på tisdag, och på torsdag drar vi två iväg till norrköping
hallelulja moment. stannar så länge vi känner för det, så det ska bli kul.

Nu ska vi tyvär tagga, ut i det fina vädret måste vi. Mys grill med min familj,
komentera massor så fortsätter jag skriva. Fortsätt & läs, u love me.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag va också i stan, såg inte dig

2009-06-27 @ 19:59:27
URL: http://ppandish.blogg.se/
Postat av: pernilla

gullig bild :)

2009-06-27 @ 21:36:21
URL: http://pperniilla.blogg.se/
Postat av: nanna

jag såg dig idag i hötorget, höll på att gå av med min kompis men då såg jag rasmus med sin tröja och du i en fin vit klänning gå på tåget:)

2009-06-27 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0