lär känna mig ..

Hur många gånger har du varit kär:  en endaste gång, just nu
Favoritgodis:  sura & goda (?)
Coolaste stad du har besökt:  Göteborg
Action eller Skräck? Skräckfilmer
Vill bli när du var liten: bagare
När fick du din första kyss:  när man lekte kysslekar som liten
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet: väldigt blyg
Vad är du beroende av:  min familj min pojkvän
Dagens roligaste händelse:  träffade älskling
Dagens tråkigaste händelse: summergame
Dagens humör:  arg, gnällig. 
Vilka TV-program följer du:  sex and the city
Vad gillar du mest med dig själv:  mina betyg
Vad gillar du minst: mig själv
Vad är det roligaste du vet: Att skratta
Har du något motto: nej
Hemlig hobby:  Skriver
Något vi inte vet om dig: min fot har somnat nu
Vad ångrar du: ångrar ingenting
Vad önskar du: att de kunde sluta regna
Vad klarar du inte dig utan: Mina nära och kära och pengar
Vad gör du helst en vardag: Umgås med pojkvän
Vad gör du helst en lördagskväll:  myser
Vad har du mest av i din garderob:  Tröjor
Drömjobb: kung



Kommentarer
Postat av: Evelin

aa högstadiet =)

2009-06-03 @ 21:16:57
URL: http://evelin.blogg.se/
Postat av: emma

kan du fixa design på blogg.se? om du kan de.. skulle verkligen va jättegulligt om du kunde förklara de för mig(?) älskar dig blogg btw, pöss.



minigirl[email protected] (haha fulaste msn, men oldie)

2009-06-03 @ 22:12:21
Postat av: Elin

Ah tackar din är också skit fin.

Man blir lite avis på dig och din pojkvän hur mysigt ni har det. Jo det funkar sjäv ? :)<3

älskar din blogg urgullig <3

2009-06-03 @ 22:50:21
URL: http://sjalvsaker.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha thanks, du är söt du med. Jag bor i jakan precis bakom centrum <3 sjäv? <33

2009-06-03 @ 22:54:28
URL: http://sjalvsaker.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej det ligger inte inne i stan lite utan för. Typ fem stationer från stan mot bålsta. 13 år själv? <3

2009-06-03 @ 23:01:58
URL: http://sjalvsaker.blogg.se/
Postat av: emma

oj, min msn vart ju fel .. men skriv på min blogg ist äru gullig ;) typmini.devote.se



skulle bli jätteglad om du kunde hjälpa mig med designen!

2009-06-04 @ 17:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0