21.26

Min älskling drog nyss. 
INTE BRA ALLS, JAG HAR JÄTTETRÅKIGT VERKLIGEN.
vi hade iallfall mysigt, och jag ser fram i mot imorgon bebis.

Okej du anonyma person som skriver med samma ip all the time.
Byter namn hit & dit, och säger att du inte bryr dig om mitt liv. 
Men gumman, LÄS INTE DÅ! sluta kolla in min blogg om det stör dig,
eller nej .. fortsätt läs. det rör inte mig egentligen, det är bara liiiite
konstigt och du är skum. Och det får dig bara framstå som en idiot.
Och sonna borde ignoreras, vilket jag gör också. tänkte bara för din
egen skull, du är inte direkt " pain in the ass " om det är det du vill
lyckas med, utan du är lite mera åt det konstiga hållet. Jag bryr mig 
noll, och du är bara dum som fortsätter. Du blir bara en person mera
i min underbara statestik (!)  fantastiskt


Kommentarer
Postat av: ida henriksson

gud va söta du och din pojkvän är :)

2009-06-22 @ 21:41:36
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: merima @

ofta inte dom är söta tillsammans ?

dom är fan gjorde för varann ! visst !? :)

2009-06-22 @ 22:07:22
Postat av: fanny

ÄLSKAR DIN BLOGG, foooooooortsätt like this elsa ;)

2009-06-22 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0