21.35

Hemma igen. 
Har vart på världens bästa middag tillsammans med min familj (rasmus)
Vi åt god mat och satt och pratade massor med hans mormor&morfar too.
Det var verkligen en mysig dag.

Imorgon ska jag till skolan, efter det ska min lilla beroendeframkallade drog 
komma till mig. Alltså min underbara pojkvän, och en dag kvar sen drar vi (!)

Nu ska jag städa. 
Sen ska jag nog, blogga lite mera. får se hur det blir med det.
Glöm aldrig, fortsätt komentera min blogg, och läs det med ett léende på läpparna.




Kommentarer
Postat av: sofi

asså gud. jag tycker verkligen att du och din pojkvän passar såå himla bra. jag vill också ha en sån trogen och kärleksgivande pojkvän :( men du ska veta att ni båda är mycket lyckligt lottade att ni har varandra och har en sån bra relation. älskar din blogg

2009-06-09 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0