23.02

Hejsan, rasmus här igen <3

Vill bara tacka min älskling för dagen. Idag hade jag
min skolavslutning och tack vare henne blev det den
bästa avslutningen någonsin. Hon kom till min skola
och så var vi där ett tag, sen åkte vi hem till mig för
att mysa lite och åka till stan där vi gick på restaurang.
Det var jättemysigt och jag har verkligen gått runt med
världens lyckokänsla hela dagen, bara för att jag har min
underbara flickvän hos mig. Gumman tack, imorgon träffas
vi igen. Jag älskar dig! Nu upplever vi den finaste sommaren
någonsin <3

/förevigt din rasmus


Kommentarer
Postat av: emma

Har en fråga till dig rasmus :) som jag tänkte du kunde svara på i ett inlägg eller ngt, eller som svar här! det skulle vara roligt :D



1. Beätta om hur du föll för elsa? :) varför är hon den " rätta "

2. Är hon din allra allra första ? :)

3. Kan du offra livet för henne :')



Tack så myckte om du svarar på detta . det skulle vara snällt :) / en som undrar.

2009-06-10 @ 07:54:17
Postat av: Anonym

shit, va söta ni är tsm, ni verkar verkligen kära i varamdr, ni är helt underbart gulligt par(:

2009-06-10 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0