<3

för exakt 14 månader sen, så skrev du för första gången att du älskade mig som mera än en vän. Det var då jag fattade att jag verkligen ville ha dig! vi hade så otroligt kul tillsammans även som bästa vänner & nu förstod jag att det krävdes något mera av oss. För vi funkade inte längre som vänner, det skulle kännas fel och träffa dig när jag hade känslor för dig & du inte hade det för mig. Kom ihåg när jag sa till dig att jag ville ha dig, hur pirrig jag var i magen då. Och sen när vi träffades första gången när vi var tillsammans, vi var fett blyga & visste inte riktigt hur vi skulle bete oss eftersom att vi vart så bra kompisar innan. Men allting gick så otroligt bra! jag älskade ditt sällskap & älskade att träffa dig. Kom ihåg när vi vart ifrån varandra en månad under sommaren 08 & jag slängde mig i dina armar igen. Kom ihåg när vi spenderade ett halvår tillsammans och hur vintern passerade förbi. Hur vi stog i vinterkylan och värmde varandra. Hur kallt det än var, så värmde din kärlek mig. Minns när vi åkte till mitt sommarställe och firade ett år. Hur dagarna och månaderna passerat förbi, och hur jag fortfarande kan känna mig nykär. Nu upplever vi vår andra sommar tillsammans och jag är sjukt glad över det. Jag älskar dig Rasmus, du gör mig nykär. Vill alltid vara din älskling, du är den vackraste. 



Kommentarer
Postat av: olivia

fett tufft att ni vart tsm så länge! :o

2009-06-02 @ 23:38:22
Postat av: emma

BEUNDRAR VERKLIGEN ETT PAR SOM ER! helt ärligt, ni är en förebild för många par tror jag. <3

2009-06-02 @ 23:39:10
Postat av: Anonym

åhh va fint

2009-06-03 @ 15:15:01
Postat av: Elin

Ni är så jävla fukcing söta tsm. <33

2009-06-03 @ 18:52:31
URL: http://sjalvsaker.blogg.se/
Postat av: Jazmin

Fahn va söt!! Jag förstår hur du känner för han. Hoppas ni håller länge gumman :D <33

2009-06-04 @ 12:07:29
URL: http://jeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0