<3 brev från min älskling

Jag fick ett brev av min älskling i midsommar.
Tänkte bara skriva vad som stod idet, underbart.


Älskling, hjärtat, gumman, sötnos, baby, min prinsesessa
min ängel .. Jag vet inte vad jag ska kalla dig. inget ord är för
fint för min kära! 

För några minuter sen så lovade jag dig att jag skulle bli den mest
kärleksfulla pojkvännen på jorden. Det hoppas jag att jag kan leva 
upp till. 

Just nu sitter jag här och skriver, Om vad vet jag inte och varför.
Jag kanske inte får ut någonting av det här, men det spelar ingen roll
för jag vill bara skriva några rader till dig, min älskade flickvän.

Du är verkligen en förstående person, Du förstår mig bra och det är jag tacksam över. Att ha dig i mitt liv är inte bara underbart, bäst och perfekt utan även nödvändigt. DU ÄR NÖDVÄNDIG FÖR MIG! jag behöver dig, vi lever ju tillsammans älskling. Jag kan inte klara mig utan din kärlek, Det du ger mig är så fint. Alla känslor, all glädje, all värme .. Baby, jag är kär i dig och jag känner din kärlek för mig. Vi två hör ihop, förevigt och föralltid svär jag att  stanna vid din sida. Du är min framtid och jag kommer aldrig låta dig glida ur mina händer. 

Du värmer mig, som en kopp varm choklad värmer när det är kallt.
Du lyser upp mitt liv, som solen lyser upp jorden när molnen försvinner,
du är så värdigfull för mig, som en diamant är värdigfull för 
en som är fattig. 

Jag svär att jag alltid kommer att älska dig, som en prins älskar sin prinsessa.
Allting har ett slut, men verkligen inte denna underbara saga. 
Snälla älskling, spara på dem orden. & blunda och kyss mig

/ Rasmus Andersson


Kommentarer
Postat av: Anonym

GU VAD GULLIGT, JAG DÖR!

2009-06-21 @ 16:35:55
Postat av: Anonym

man blir nästan gråtfärdig även fast texten inte är till en själv.. haha.. ni är verkligen perfekta. och din blogg är underbar elsa! <3

2009-06-21 @ 16:36:18
Postat av: Anonym

vet du hurlyckligt lottad du är?

2009-06-21 @ 16:36:53
Postat av: saga

ÅÅÅÅÅ DU ÄR TILLBAKA :DDDDDDDD NU ÄR JAG JÄTTEGLAD, gud vad fint skriver av dig rasmus! ni är så perfekta!

2009-06-21 @ 16:37:57
Postat av: sara

hon är grymt lyckligt lottad, sitter och gråter! även fast det inte är till mig. hur mycket känslor den där grabben har! :'o herregud. så vckert skrivet.



skönt att du är tillbaka, du är min favvobloggerska!

2009-06-21 @ 16:39:37
Postat av: Anonym

Din blogg e också jättefin.

Läser faktist den varje dag :*

2009-06-21 @ 17:05:39
Postat av: Anonym

Guud va fint skrivet

2009-06-21 @ 17:39:58
Postat av: Rebecka

vad guulligt!

2009-06-21 @ 19:33:24
URL: http://honrebecka.blogg.se/
Postat av: Natalie

Fyfan vad gulligt! Ni passar så bra tillsammans :D<333333

2009-06-21 @ 20:25:42
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va gullig !

2009-06-21 @ 20:35:15
Postat av: valerie

fan vad gulligt ! :)<3

2009-06-21 @ 21:34:07
URL: http://valeriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0