22.43

Nu ska jag faktikst sova. 
Imorgon kommer älskling klockan nio på morgonen.
Han har lovat att vi ska sova vidare då, sjukt underbart.


Här är min hiss och diss lista. 


 

  •  Sommarlov. Vad är inte bättre än att få slänga skolböckerna och 
    dra ut och känna kärlek till sommarkänslorna (?) sjukt underbart. 
  • Underbara vänner, vänner i vått & tort som det heter. Som alltid finns
    kvar, som stöttar och bryr sig. 
  •  Pojkvän, att ha en pojkvän. Att vara älskad och att älska någon tibax
    att känna sig trygg och säker. Att aldrig slippa somna helt ensam! 
  • Bra bloggar,  Tjejer som inte knyter sig till ett visst tråkigt tema. som
    ex. hej jag älskar hästar, nu ska jag bara skriva om hästar. tråkigt
  • Pengar, vad är inte det bästa. Att gå på stan med plånkan full med 
    pengar! det finns inget bättre än att bära runt med kassar fulla med
    nya älsklingar. 

  • "  Lingonveckan " Hat till äckliga jävla mens. Varför måste vi brudar
    alltid få behöva lida för (?) jävla skit. finns inget värre faktikst .. 
  • Dåligt med batteri, så sitter man där i skolan och har en supertråkig
    lektion och så smsar man, så märker man att batteriet tagit slut på
    ens mobil. Tråkigare finns det inte. 
  • Sura tanter och gubbar, hatar det verkligen. sur gammal gubbe/tant
    som tror att dem ska ha förtur till allting och kan bete sig som en bitch
    och ändå ska alla visa respekt. Nej, något som jag verkligen dissar. 
  • Regn, ena veckan är det fint. Sen spöregnar det, då vill jag sova bara.
    Så trött på allt regn som kommer och förstör min bästa vän solen. 
  • Lockligt hår, hatar det på mig själv. men på andra kan det vara fint.
    Men hatar att vakna upp och mitt hår ser ut som hon Ursula i sjöjungfrun



Kommentarer
Postat av: pernilla

du får inte sluta blogga :o <33

2009-06-07 @ 22:46:14
URL: http://pperniilla.blogg.se/
Postat av: e

HAHA BRA HISS & DISS :D ÄLSKAR DIN BLOGG!

2009-06-07 @ 22:58:08
Postat av: s

va heter låten som du har på videon du har gjort t rasmus ? snälla säg, jag älskar den <3

2009-06-07 @ 23:01:54
Postat av: ebba

HAHA , JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! <3

2009-06-07 @ 23:42:56
Postat av: elsas boyfriend <3

Nu ska jag åka till min älskling och krypa ner hos henne där hon ligger och sover och hålla om henne :) <3 vi träffas snart gumman, jag älskar dig! <3

2009-06-08 @ 07:18:32
Postat av: tove

sv: tack tack din blogg va oxå jättefin!, finaste håret;O<3

2009-06-08 @ 07:27:34
URL: http://tovewahlstedt.blogg.se/
Postat av: Natalie

Skolavslutningen är på fredag :)

Dudå? <3333333333

2009-06-08 @ 08:21:37
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv:

Tack så mycket :D

2009-06-08 @ 10:09:58
URL: http://perfektioon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill bara säga att din blogg, är fan den UNDERBARASTE och BÄSTA blogg jag någonsin läst, tro mig jag har läst mååånga :') gaaaaah, man tröttnar aldrig på att läsa den heller! Fortsätt blogga gumman!

2009-06-08 @ 12:06:58
Postat av: Anonym

HJAAHAHAHA URSULA ,FETT SKÖN :D

2009-06-08 @ 17:24:27
Postat av: isabel

hahah! bra:)

2009-06-10 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0