00.13

hej natt. vad gör jag (?) jo, sitter hos min pojkvän. han är på toaletten!
idag har vi vart ute grymt mycket, min bästis solen var ju uppe så att ..
var i stan hela dagen där vi käkade lunch och glass, strålande gott ju.

därefter åkte vi hem till honom & tog det lungan åkte till coop för att
köpa lite, kom hem med filmen bert & gräddfil samt en chokladboll.
onyttiga viktarväktarna number one baby.

Kvällen slutade inte så toppen,  var nära på att åka ifrån honom bara
för vi var inte så otroligt jävla överens, använder kanske fel språk (?)
men det slutade med att jag kom en station, sen vände jag igen.
vi kan inte vara arga på varandra längre, det funkar liksom inte ju.
I know att folk aldrig tror att vi bråkar, men vi är människor två individer.
vi kan också bli arga på varandra. Men vi kan även lösa det, superbäst.

Imorgon ska jag hem och tagga inför skolan, spanska prov på måndag också.
därefter ska jag ta det luungan hela veckan. Summergame onsdag, lalala bu.

NI ÄR TRÅKIGA. Ni komenterar inte längre & då dör bloggen.
fett seriööös bild dårå, lol vad snygg man var. ( förra sommarn .. lovar  )


Kommentarer
Postat av: evelina

bebis ses nästa helg ? :) <333

miss u much

2009-05-31 @ 17:08:55
URL: http://wundel.blogg.se/
Postat av: evelina

den helgen som kommer :) <333

2009-06-01 @ 13:05:41
URL: http://wundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0