14/5

det finns personer som har väldigt stora mål i livet
det finns folk som spenderar hela sitt liv åt att leta efter någonting
som det verkligen vill finna. jag vill säga till alla dessa personer att,
jag har uppnått mitt livs mål. jag har redan funnit det finaste som finns.
jag har hittat det vackraste som har skapats, jag har hittat dig elsa karlsson.
det finns absolut ingen som du, verkligen ingen annan älskling. 
när jag mötte dig, kände jag att någon brydde sig om mig, för första gången.
jag känner mig älskad, hoppas du känner dig älskad av mig, 
för det är du oavsett vad som händer i livet, tro mig älskling.
vår kärlek uträttar mirakel, jag älskar din min flickvän.
du är förevigt min enda älskling, min bästa vän min soulmate.
<3 i love you 

från din pojkvän rasmus

Kommentarer
Postat av: evve

måste berömma dig för din blogg, helt ärligt. jag tcker den är grymt bra. och du skriver roligt & du verkar leva så gulligt tillsammans med din pojkvän. ni två är sjukt söta. du är väldigt söt & jag älskar verkligen din blogg. :') hihi. sluta aldrig skriv , kommer vara grymt tråkigt!

2009-05-14 @ 06:48:34
Postat av: emmy

är så glad att allt verkar vara bra mellan er igen? asså. ni är verkligen det enda par jag verkligen ser upp imot!

2009-05-14 @ 16:08:09
Postat av: Amanda

aw, fyfan vad din kille är känslosam! ni verkar så otroligt tighta .. antar att ni är det

2009-05-14 @ 16:08:50
Postat av: kajsa

åååå jag blir så avundsjuk! :o vill verkligen ha pojkvän

2009-05-14 @ 16:22:45
URL: http://kaaaajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0