16.21

hur som helst, min dag bestog av rugby. rugby proffset elsa (?)
som kan tackla ner allt & alla. ni skulle sett mig på planen alltså! 
den som spöar mig blir grymt tacklad av mig, just so you know.
drev lite, men bara liiiiiiiiiiite. jag typ sög mest av alla, bra elsaa.

Sen hade vi ett " läxförhör " snarare prov. skrev 8 sidor om massa.
otroligt ansträngande för min hand blir liksom alltid helt lam efter.

now, sitter jah är. ska plugga lite rymdskepp och typ dricka choklad.
och imorgon sover jag hos bebis hela helgen. se you later aligator



det här är jag idag, såg ni hur typ alla slängde sig efter mig eller? 
men ändå var jag så stark att jag klarade av vem som helst, lala.

Kommentarer
Postat av: kajsa

FETT SKÖN DU ÄR, ÄLSKAR DIN BLOGG!

2009-05-14 @ 17:20:25
URL: http://kaaaajsa.blogg.se/
Postat av: A

KAN SE DIG RUGBY, HAHAH FETT SÖT! BARA SPRINGA ÄR TYP 150 CM LÅNG ? :O HAHAH SÖTT

2009-05-14 @ 17:35:20
Postat av: elsaa

ja, inte direkt 150 cm .. precis? idiot :') längre än så är jag trots allt.

2009-05-14 @ 17:36:00
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: ELLA

see you later krokodil ^^ mahahah

2009-05-14 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0