22.40

tack så otroligt mycket för era tipps om vad jag ska blogga om.
you know, min blogg lever ju för att ni ska älska den, så är de bara!
fortsätt att skriv tipps om vad jag ska skriva om, så lever min blogg vidare.
Hur som helst, flest människor ville att jag skulle skriva om min pojkvän (?)
det gör jag med nöjeeeee, det finns så mycket att berätta om så självklart.

kan börja berätta lite om oss två som personer, ( personlighet ) osv .
jag är den " vilda " han är den " lugna " fast vi är båda sjukt galna tillsammans.
vi var bästa vänner innan vi vart tillsammans, så vi har kännt varandra länge!
om första steget och så, så vare nog båda som verkligen tog tag i det.
vi märkte att vi hade känslor för varandra, och vi var inte på G länge.
Han är duktig i skolan, har mvg i nästan allt. detsamma med mig, satsare (?)
han är hur bra som helst på att måla föresten! gjorde en tavla till mig, på oss.
båda har förändrats sjukt mycket sen vi lärade känna varandra, och det tycker
bara vi är ett stort plus! vi har förändrats med varandra. vi är helt naturliga, inget
känns konstigt. efter hela snart 14 månader har jag vart nykär i honom.
vi går tyvär inte i samma skola, för vi bor inte så jättenära varandra synd ..
men vi bor ändå inte långt ifrån varandra. vi älskar att spendera tid tillsammans,
och vi är stolta över varandra. that's it, vi är även otroligt romantiska mot varandra!
det är något som jag verkligen älskar med vårt förhållande. att vi båda är så otroligt
romantiska. sen vet jag inte riktigt mera vad jag ska säga, jag älskar honom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw, dedär var fan exakt det vi ville läsa! You rock girl!

2009-05-16 @ 00:06:22
Postat av: Anonym

hur träffades ni ?

2009-05-16 @ 11:09:47
Postat av: Anonym

ni är så söta, har du inte fler bilder på er, alltså närbilder typ?

2009-05-16 @ 17:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0