00.39


Ja, klockan är nu 00.35! kollade nyss på tre avsnitt av prison break! 
Ska väll sova snart, jag är liksom trött men ändå känner jag inte att mina
ögon vill stängas? förstår ni vad jag menar? vet ni vad som skulle vara gott?
Ett glas med räkor, mums! eller nejnej! avocado, det är kärlek det.
Hur som helst, så imorgon ska jag först på mitt x-tal klockan tolv sker detta!
Sen ska jag se this is it på bio med mr X (rasmus) höhö på sergel klockan nio.
Alla säger att den ska vara så jäkla bra! så får väll hoppas att den är bra dårå.
Ja, vad ska jag mer fylla ut i denna trista stämning, kan knappt stava för
jag är så jäkla trött i mitt sinne. Det första jag ska göra imorgon är att knäcka
mina fingrar & sen ska jag äta choklad till frukost, yummi. Jag verkar inte ha 
något intressant att säga utan jag vill bara förmedla att nu dricker jag cola med
sked, och snart ska jag dricka oboy med gaffel, oh shit. Någon måste sova .. 


Kommentarer
Postat av: Jennie

den är skit bra , hahah sööt

2009-11-06 @ 16:30:35
URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Postat av: ' caroline anette

va heter den teckenstilen som du skriver "nu är elsiii trött" med? :)

2009-11-06 @ 22:40:29
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0