9.50

Goddag.
eller rättare sagt godmorgon, sitter just nu i skolan och har sam.
detta känns inte speciellt roligt alls! men det är endå skön lektion.
Idag kommer R till mig, fan vad töntigt det känns och och säga R
alla vet ju ändå vad det står för. Visst vet ni det? Eller gissa?

Ska även till bibblan idag,
ja det är ett måste. Ska låna en
bok för att ens kunna utföra mitt arbete. Så det blir plugg idag
också! ucsh, men spela roll. fick betyg i svenska A idag, det är
kanske lite försent men fick iallfall ett slutbetyg. MVG ofc? haha
Nu ska jag ta och jobba vidare, min grupp är ganska tråkig.
Vad har ni för planer under dagen? Puss & puss, vi hörs sen.



Kommentarer
Postat av: Carolina

Lycka till med plugget :)

2009-10-06 @ 13:59:23
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Kristin

Din blogg är också skitsöööt <3<3<3

Idag ska jag va hemma från skolan, har hjärnskakning :'( <3<3 Puss Durrå?

2009-10-07 @ 09:14:52
URL: http://kyckaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0