16.15

Hur svarar du i hemtelefonen ?
hej det är sune. 
Hur svarar du i mobiltelefonen ?
Jag får inte ha mobil förän jag är 18
Ringer det mycket till dig ?
Jag har ingen mobil.  
Ringer du mycket ?
bara när jag ska beställa pizza
Vem ringde du senast?
Knivstas pizza
Dagens låt ?
Tysklands national sång, laddade in den på ajpoden.
Hur mycket pengar har du ?
jag äger en tjuga 
Senast kramat och när ?
skulle krama kissie i Uppasla men hennes assitent slog ner mig,
kan man räkna det som en kram kanske?
Antal timmar sömn inatt ?
går det 60 minuter på en timme? 
Sov du ensam ?
nej alla mina vänner, rufsen sov med mig. (oj, bara en kanin)
Vem sov du hos senast ?
får inte sova över hos folk
Vem sov hos dig senast ?
brukar bjuda in farmor på nattkalas
Vem vet mest om dig ?
vem vet ingenting om mig? fuck me i'm famous.
Vem vet du mest om ?
jag är en stalker och vet allting om alla.
Vad ser du fram emot ?
när jag träffar George Bush
Vad vill du ha just nu ?
En sked med julmust
Snyggast i Skåne just nu?
skåne är ett eget land med egna små skånska barn
vill därför inte förklara mig i den frågan
Längtar du mest efter ?
att läsa min historiabok
Stör du dig på ?
folk som tror att jag är ett troll. 
Vill du sova bredvid inatt ?
vem säger man, kanske en naken John F kennedy
Buss åker du oftast ?
när jag  vill sjunga och folk är tvugna att lyssna. 
Årstid är det nu ?
Istiden
Anser du sig själv som snygg ?
-ast
Vem är snyggast ?
vem är inte, förutom alla.
Har du varit kär ?
Blommor och bin varande min mamma mig för
Är du kär nu ?
Jag har blåa fjärilar i min mage, så ja.
Är du en bra partner ?
jag är en tuff häst
Har någon varit otrogen mot dig ?
jag skiljde mig från min bror förra veckan.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig ?
ja din pojkvän
Har du någonsin varit otrogen mot någon?
Räknas otrogen om man rör varandras axlar?
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad ?
Jag brukar skyllta mig med att jag är singel. 
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?
men det där är ju vuxensnack
Har du sett din bästavän gråta ?
Jag råkade bita i hennes blyertspenna
Vad åt du senast ?
Chokladcigg
Har du varit på ett party ?
ni menar kalas? självklart.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror ?
ta mig istället.
Har du varit utomlands ?
ja i skåne.
Var är dina syskon just nu ?
Han vill inte vara med i media förtillfället.
Vilken tid gick du upp imorse ?
Jag gick inte upp, jag sprang upp.
Vad gjorde du kl 2 inatt ?
spelade badminton
Vad är det första du gör på morgonen ?
Jag kör yoga  på stora torget
Vad ska du göra efter det här ?
då ska jag pussa min hand

Kommentarer
Postat av: jenny

tack, desamma!

innebandy står nästa sen vet ja nt :p

själv?

:)

2009-10-08 @ 16:18:11
URL: http://jennyelise.blogg.se/
Postat av: sozzzo

Tack,din är också fin!

Har inte gjort så mycket,vad har du för planer för helgen?

2009-10-08 @ 16:22:22
URL: http://sozzzo.blogg.se/
Postat av: linnea

vaför får du inte ha mobil förens du är 18? nyfiken :) vilken fin blogg :)

2009-10-08 @ 21:55:58
URL: http://decie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt fina bilder:$ (y)

2009-10-10 @ 21:37:21
URL: http://olavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0