17.46

HEJ BLOGGEN.
äntligen är eran bloggare hemma? klockan är halvsex, sorry! 
men som sagt, slutade inte för än klockan fem, bloggen fick vänta.
Dagen började 8.30 hade idrott & det var väldigt väldigt jobbigt?
Hade därefter spanska & sen sam å avslutade med en rolig svenska
lektion. Blev lite skratt under den långa dagen trots allt. lite roligt det.

Är ni en av dem som går och oroar er över svininfluensan?
Jag är verkligen så. Men det kanske är för jag är son person som typ
oroar mig över allt & alla. Känns lite läskigt att den sprids så snabbt?
Våran skola ska hur som helst inskaffa handsprit i veckan vilket känns
riktigt bra faktikst. Fyfan, minsta symtom och jag kommer att söka
hjälp hos akuten direkt! Är för ung för att dö, men jag kommer bli en
legend. Har bara inte komit på i vad jag kommer bli legend för? maybe
för att det bara finns en av mig? - fast, åh andra sidan finns det en av 
alla. Måste fundera vidare? det ska nämligen bli mitt mål med döden.
to be a legend.

Kvällen består hur som helst av plugg & plugg, datakunskap & historia.
Men kanske någon uppdatering blir det senare, ska äta nu se you cute! 

Dagens bild på sofia, inne på ica.


Kommentarer
Postat av: Elin Bruerberg

jag har svininfluensan, har blivit smittad.

den är här i söderhamn.. heemskt.

vakna 5.50 över en hemsk hosta och ont i magen.

2009-09-02 @ 07:11:53
URL: http://elinbruerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0