19.07

svarade nyss på bloggfrågor från en intervju.
det kändes faktikst riktigt roligt att hon valde just mig!

hur som helst, jag & min pojkvän ska ta nya bilder! precis som jag lovat.
men vi kommer inte träffas på hela veckan, men i helgen firar vi ett och
ett halvt år tillsammans så att då kommer jag se till att fina bilder tas ok?
måste bara hitta en fint ställe. får planera något med pojkvännen sen.

Har pluggat nu, med mammi. Det känns lite bra! för att nu känner jag att
jag har koll på "kalla kriget" det vi jobbar med på historia B just nu, hihi.
Har även pluggat matte & ska läsa lite mera om kalla kriget snart! dusch
ska jag även hinna med innan kvällen! Komentera mera folket? puss&kram

saknar min sötnos, men imorgon ses vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0