19.20

  • Fjortis, Ja. det har jag faktikst vart! Fast inte så konstigt?
    nästan alla var det ett tag. För då kunde man bara vara 
    fjortis eller emo. Jag var inte extrem fjortis, hängde inte på
    elverket & massa andra klubbar och dansade naken med idomin
    över allt på läpparna. Men helt ärligt så ja, jag använde idomin,
    såg det första gången på en tjejs playahead och så tyckte jag att
    det var snyggt? och började använda det. Sen vart man än gick
    så hade alla sånt på läpparna. Ganska äckligt nu om jag tänker efter!
    Jag trodde allting kretsade kring mig och mitt liv & älskade att få
    uppmärksamhet. Gick på stan mitt i natten med solbrillor, Hängde
    med andra fjortisar & älsakde när folk kallade mig fjortis. Men ändå
    när någon sa " jävla fjortis " så blev jag " arg " och ba, va nej? jag är
    fan inte fjortis jävla emo jävel. Och jag var rent ut sagt en bitch mot 
    andra människor! jag trodde själv att jag var bäst & alla andra var 
    wb mig. Helt sjukt att jag levt så, men så var det iallfall. My fjortis time!
  • Emo, Yes det har jag också vart! det var jag innan jag vart fjortis.Helt konstigt men jag var inte extrem emo heller. Som färgade mitt hår och sånt där. Utan jag sminkade mig " lite " som en emo. Hade dock inga kryss i mitt ansikte men hade bla. Mycke röd & lila ögonskugga & svarta läppar. Röd & svart var liksom emofärg för mig. Målade mig helt svart med kajal. Lyssnade på my chemical romance & taking back sunday osv osv. Ville se allmänt deppig ut? ville se ledsen ut, ville se ut som om jag var en tråkig människa. Helt stört, men jag ville att folk skulle se att jag mådde dåligt? även om jag inte gjorde det. Gick med rosa & svarta strumpor under en vit kjol med spets på. Hur som helst, då var då. Och tufft att testa på båda i think. Synd att jag inte har bild på när jag var emo! ska försöka leta upp en. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hitta gärna en bild från båda emo- och fjortistiden :) skulle va kul och se

2009-09-02 @ 19:35:46
Postat av: Anonym

ÅÅH :D VILL SE DIG SOM EMO ;d <33

2009-09-02 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0