21.15

Hej älsklingar.
Just nu sitter jag i mitt rum med min pojkvän som äter upp mig?
fast nu drog han och pissa. Kan berätta lite om våran dag idag.

Vi drog först till södertälje Centrum för vi skulle gå på tom tit's.
Fast väl framme så ångrade vi oss så vi gick på stan där istället!
sen åkte vi tillbaka till upplandsväsby där jag köpte en söt tröja.
Där hade vi supermys, åt glass & bara gick runt tillsammans oså.

Sen åkte vi hem till mig & åt lite mat. Jag dampade ur på mitt matte
& sen sov jag litet tag. Vi hyrde därefter en film "wallander" - byfånen
och köpte lite dillchips som vi ska tjocka oss med till filmen. M U M S

Förlåt för att jag sa att vi skulle ta bilder. Vi har inte riktigt haft tid med
det i helgen! men jag lovar att dem kommer att komma! puss på er.

Tack för helgen älskling. Den har vart bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0