23.25

HUR VÄL KÄNNER DU MIG EGENTLIGEN?

1. Vad heter jag?
2. Vilket stjärntecken är jag född i?
3. Vad har jag för personlighet?
4. Vilken ögonfärg har jag?
5. Blir jag lätt arg?
6. Vad är jag bra på?
7. Vad lyssnar jag på för musik?
8. Hur många syskon har jag och vad heter dom?
9. Vem är jag lite smått förälskad i?
10. Vad är jag helst klädd i på en vardag?
11. Röker och/eller dricker jag?
12. Vad gör jag helst en lördagskväll?


Har du 1-5 rätt så borde du skämmas
Har du 6-8 rätt så känner du mig ganska bra,
Har du 9-10 rätt då känner du mig ganska mycket
Har du 11-12 rätt så är du en jävligt bra kompis i alla fall

Den som knäcker alla får en länk i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Tiffany

1. Vad heter jag?

Elsa Karlsson

2. Vilket stjärntecken är jag född i?

Jungfru

3. Vad har jag för personlighet?

Glad, tokig, sprallig men ändå lugn

4. Vilken ögonfärg har jag?

brun/gröna

5. Blir jag lätt arg?

ganska :P

6. Vad är jag bra på?

skolan de senaste åren

7. Vad lyssnar jag på för musik?

ingen aning

8. Hur många syskon har jag och vad heter dom?

inga

9. Vem är jag lite smått förälskad i?

Rasmus :P

10. Vad är jag helst klädd i på en vardag?

tex leggings

11. Röker och/eller dricker jag?

NEJ

12. Vad gör jag helst en lördagskväll?

myser med din pojkvän eller kompisar

2009-09-13 @ 23:38:22
URL: http://upss.blogg.se/
Postat av: Anonym

1 elsa marie karlsson

3 intensiv, glad, djup, trevlig, detta kan tolkas olika av olika personer.

4 bruna

5 nej

7 du lysnsnar på lite av varje mycket av det som är inne typ det som går på nrj blandat med lite rock.

9 Rasmus?

11 nej det gör du inte

12 är med pojkvän eller nära vän , myser kanske går på bio eller liknande !

2009-09-14 @ 00:03:04
Postat av: Anonym

jag glömde tian hur går jag helst klädd vardag.

10. Leggings och tröja , chinos och tröja ngt lite enklare

2009-09-14 @ 00:04:14
Postat av: Anonym

elsa karlsson

Jungfru

Glad & snäll

Bruna

Nej det blir du inte, om det inte är ngt som verkligen gör dig ledssen

Ganska mycket, det som intesserar dig

Olika

en bror, Joel

Rasmus?

Leggins, chinos det du känner för?

varken döker eller dricker

Är med rasmus

2009-09-14 @ 12:31:11
Postat av: josefine

1. Vad heter jag?

elsa maria karlsson

2. Vilket stjärntecken är jag född i?

jungfru

3. Vad har jag för personlighet?

kärleksfull mot din pojkvän glad och påhittig :)

4. Vilken ögonfärg har jag?

bruna

5. Blir jag lätt arg?

du kan bli arg eller irriterad på folk som härmar din blogg tar ideer och saker som gör dig ledsen

6. Vad är jag bra på?

du är bra när det gäller skolan hur man hanterar arbeten och saker och ting, sen är du ju bra på att du kan säga emot alkohol och andra saker

7. Vad lyssnar jag på för musik?

lite rock som use somebody till lite lugnare music

8. Hur många syskon har jag och vad heter dom?

en bror som har flyttat hemifrån namnet kommer jag dock inte ihåg

9. Vem är jag lite smått förälskad i?

rasmus och din blogg! :)

10. Vad är jag helst klädd i på en vardag?

en lite större tröja och ett par chinos till dom kanske och ett midjeskärp till?

11. Röker och/eller dricker jag?

nej du röker eller dricker värkligen inte det vet jag :) det är bra!

12. Vad gör jag helst en lördagskväll?

myser med pojkvännen din framför tvn tar ett bad med din pojkvän eller går på bio ja allt som handlar om din pojkvän eller är hemma bara :)

2009-09-14 @ 13:44:55
URL: http://mestjosefines.blogg.se/
Postat av: elin

1. Vad heter jag?

elsa sötnos karlsson

2. Vilket stjärntecken är jag född i?

jungfru

3. Vad har jag för personlighet?

glad, rolig, snäll & underbar!

4. Vilken ögonfärg har jag?

bruna

5. Blir jag lätt arg?

nja, men du blir arg för rätt saker ;)

6. Vad är jag bra på?

blogga, skolan & vara bäst!

7. Vad lyssnar jag på för musik?

bra musik (y)

8. Hur många syskon har jag och vad heter dom?

1 bror, joel

9. Vem är jag lite smått förälskad i?

rasmus!

10. Vad är jag helst klädd i på en vardag?

tights och nån skön tröja!

11. Röker och/eller dricker jag?

nej duktig!

12. Vad gör jag helst en lördagskväll?

är med rasmus ;)



hoppas jag inte failade helt, loveu <3

2009-09-14 @ 15:01:42
URL: http://elinsimons.blogg.se/
Postat av: iiiiiiisabelle :)

1: Elsa Maria Teresia Karlsson

2: Jungfru 11 September :)

3: Glad & lugn

4: Bruna ( ganska mörka ? )

5: nej,

6: blogga :D. annars skolan är du väldigt duktigt med massa MVG och typ 2 VG.

7: lugna rock låtar, med akustiska gitarrer (A)

8: 1 storebror som flyttat hem ifrån, namnet vet jag ej

9: RASMUS

10: leggings och chinos?

11: NEJ definetift inte

12: är med rasmus eller myser med kompisarna.

2009-09-15 @ 16:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0