från din pojkvän

Hej älskling och alla dina läsare!
Hoppas att du mår bra gumman och hoppas att du blir glad
när du ser det här. Jag sitter här i mitt rum och tänker på
dig som nyss var här. Din doft finns fortfarande kvar i mitt
rum och jag saknar dig verkligen.

Jag är så glad att helgen blev underbar, jag är så glad att
jag fick dela den med dig. I natt när jag ska sova kommer
jag drömma mig tillbaks till igår kväll, då jag låg och höll
om dig precis innan vi somnade gumman min.

Tack för att du gör min värld så fin baby, jag uppsakttar oss!
Jag kommer längta efter dig och tänka på dig. Nästa helg
ska vi fira att vi har varit tillsammans i ett och ett halvt år
älskling! Det ser jag fram emot för jag vet att den helgen
kommer att bli speciell. Jag älskar dig och det vet du att
jag alltid kommer göra!

Bara din Rasmus <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

fin bild och fin blogg :)

2009-09-28 @ 21:07:11
URL: http://linnea-mydreams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0