21.36


Älskling. Jag vet inte vart jag ska börja, är inte bra på att skriva såhär långa
texter osv. Men jag kan försöka & även om den inte blir lång vill jag försöka
att få ner mitt budskap till dig. Vill börja med att säga att allting jag säger är
så sant det kan bli. När jag säger att jag älskar dig gör jag verkligen det! och
det är direkt från mitt hjärta. När vi tjaffsar om onödiga småsaker blir jag så
otroligt kall & ledsen inom mig. Jag vet att vi kan bättre & att varje stund med
dig är betydelsefull. Och sen slösar vi bort det med en massa bråk, förstår inte.
Och jag ångrar mig så himla mycket efteråt. Det enda jag vill är att se dig må
bra! och jag vet att när vi bråkar så blir du också ledsen. Att se dig ledsen är
något av det hemskaste jag vet. När du fäller dina tårar så hatar jag mig själv.
Jag hatar mig själv för att få dig att må sådär. Jag vet att det har vart så jävla
skit mellan dig & mig på senaste tiden, det vet du också. Men ingenting kan
fan i mig övervinna det jag känner för dig. Ingen & inget kan få mig att släppa
det jag har nu. När jag har dig i mina armar känner jag mig så trygg man kan
vara. Jag känner verkligen att ingentign kan krossa mig då. Mitt liv är så jävla
underbart rasmus, jag älskar mitt liv på grund av dig. Så fort jag ser dig eller
tänker på dig så ler jag för mig själv. Jag ler inombords för du är så vacker!
din insida speglar din utsida. Så mycket vi gått igenom så vet jag att vi klarar
av allting. Så länge jag har dig vid min sida så flyger jag på moln älskling.
Så länge du rör vid mig så önskar jag att tiden stannade. Jag vill alltid ha det
såhär! och jag ångrar allting dumt jag någonsin gjort mot dig. För det är dig
jag vill leva med. Och jag vet inte vad jag ska göra, för jag vill verkligen att
du ska förstå att jag mår dåligt så fort vi bråkar. Men jag ska ge allting! jag
ska offra allting. Du måste vara en ängel, och när du ler så får vi solsken.
Ingen kan ta en son fin människa som dig ifrån mig, Du har hjälpt mig med
så mycket. Hjälpt mig att hitta en mening med livet & gav mig ordet lycka.
Rasmus david andersson snart 1.5 år och jag älskar dig mera än någonsin


Kommentarer
Postat av: elli och ella

Vadå snart 1,5 år? Det har ni ju redan firat? <3

2009-09-13 @ 21:51:49
URL: http://elliochella.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sötnos! Det var ett litet tag sen. Eller aa, kanske inte. Men iaf :) Har saknat dig! Hur mår du?

Juste! Grattis i efterskott (a) Känner mig lite efter, men det få va. Härligt att du och Rasmus hade det mysigt :)<33333333

2009-09-13 @ 21:52:44
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: Matilda

gud vad fint!

2009-09-13 @ 23:37:26
Postat av: elli och ella

Ja just det, jag tänkte lite fel :$ <3

2009-09-14 @ 08:26:02
URL: http://elliochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0