12/2

hej allesammans. skriskor igår, det var askul.
helgen är planerad redan, alla hjärtans dag med
min älskling. det ska bli hur mysigt som helst för
han ska överaska mig! så jävla sötast i världen.
så helgen med älsklingen igen, kommer bli bäst.

och folk undrade hur länge vi vart tillsammans nu
det är tio månader och typ en vecka. underbaaaart

dessutom så  får jag lov på fredag. det är helt bäst !
ska sova hela lovet nästan. yesyes. ska till skolan nu.
JAG HAR KLIPPT MIG ALLESAMMANS. askort, men aja.


Kommentarer
Postat av: evelina

vilket datum blev ni tillsammans ? :)

2009-02-16 @ 22:02:36
URL: http://evelinakroon.blogg.se/
Postat av: Elsa

vi vart tillsammans den 6/4 - 08 ! <3

2009-02-17 @ 00:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0