18.17

är väldigt trött idag. vi klättrade på idrotten så jag har lite ont i mina händer!
men det var väldigt roligt, så jag har bestämt mig för att köpa en klättervägg
när jag flyttar hemmifrån. trot eller ej läsare, but i will.

hur som helst, planer för helgen är älskling! så otroligt underbart för jag
saknar verkligen honom så jääääävlans mycket. träffade han i förrgår!
men endå själva saken att vara ifrån varandra en minut suger verkligen.
Någon annan plan (?) jo, jag ska klippa mig till axlarna. oh fuck, men så
blir det faktikst!
bestämt mig nu och ja. annars plugg i matte (ekvationer)

Nu, ska dlädjeförstöraren naturkunskap börja pluggas. seyou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0