18/8

Ingen skola.
jag har faktikst feber, eller hade det i natt! så det blir skola imrg.
Någon som frågade mig om jag hade fyra år på jensen, nej?
varför skulle jag ha det. Har gått ett år redan, och två år kvar.
Du måste tänka till lite tror jag. Hur som helst, ska åka imorgon.

Förövrigt mår jag ganska okej. Psykiskt alltså? förutom att jag har
ångest inför imorgon. Äsch det är bara sätta igång nya tag, och va gla.

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid min kissiekatt, MJAOU.
och sen ska jag göra ordning lite frukost! Inläggen idag kommer inte
bli så otroligt roliga, beroende på att jag känner mig inte så rolig ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha oj.. tänkte fel ! xd

2009-08-18 @ 17:42:58
URL: http://fannytvinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0