21.10


Jag har varit tsm med min pojkvän ungefär lika länge som du varit med din. lite mindre. Och jag undrar ifall det känns som om du tröttnat på honom någongång? alltså att du bara vill göra slut men sen när du är ifrån honom saknar du honom o tänker att du inte skulle kunna göra slut med honom. Ibland känner jag så och jag vet inte vad jag vill. Jag vill vara tillsammans med honom för jag älskar honom men ibland när jag är med honom känns det som om jag tröttnat lite på honom.. Vad tycker du jag ska göra? Har du varit med om samma situation? Är det normalt? Tacksam för svar! Din blogg är bra!

asså det kanske låter konstigt om jag säger, Självklart har jag trötnat
rasmus någongång. Men helt ärligt så för ungefär en månad sen
så sa jag till min pojkvän att mina känslor har svalnat & det är faktikst
helt sant. Dem hade inte svalnat helt utan litegranna, fast jag visste
att dem fanns där & gav därför inte upp. De du borde göra är att du
borde säga som jag, så han inte tror att det är någonting annat fel
& blir arg för du inte är som vanligt osv. Så prata med honom! 
Därefter så tycker jag att om ni umgås väldigt mycket så ska ni
vara utan varandra ett tag. Du säger att det är jobbigt att vara 
ifrån honom men det är ju inte förän du är utan honom som
du inser hur mycket du verkligen saknar honom & älskar 
honom. Vilket är viktigt att kunna tänka så man verkligen
uppskattar varandra när man väl träffas. Du kan säga till han
ungefär " vi borde vara utan varandra ett tag, jag behöver bara
klargöra vissa saker med mig själv " 
Och om han verkligen älskar dig
ger han dig den tiden! för antagligen vill han ju inte vara utan dig.
Ni behöver inte vara utan varandra länge, utan kanske någon vecka?
och sen kan du fundera på hur du känner på riktigt. 
hoppas det går bra! puss på dig. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket:) Din blogg äger! Puss<3

2009-08-03 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0