31/8

Godmorgon sunshine.
jag vaknade nyss faktikst! har sovmorgon till halv ett idag, lala.
Men jag ska nog dra & käka lunch i stan om jag får med någon?
Annars blir det elsas hemlagade pankakor med blåbärsylt, mjao.

Idag består min dag av detta:

 

Äta frukost, pucko & macka med mjukost!
Hoppa in i duschen duscha i en timme.
Fixa saker som jag ska ha med mig till skolan
sminka mig sätta upp mitt hår i en knut. 
Pumpa musiken hög, dansa min morgondans. 
Steka mina fucking tuffa pankakor! 
Hinna med tåget fem över tolv, yes man.
Ha datakunskap, matte & historia. 
Tigga pappi om skjuts hem, träna & dö. 
SOVA INNAN KLOCKAN ELVA! 


Kommentarer
Postat av: A

rasmus borde vara lycklig! :ooooooooooooo

du ser bra ut & har en bra blogg (a)!

2009-08-31 @ 08:05:36
Postat av: emma

HAH TAGGAD DAG ? <3 din blogg är bäst!

2009-08-31 @ 08:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0