4/8

Godmorgon bloggen.
natten var mysig, låg vaken med älskling hur länge som helst
och bara pratade om allt&inget. Vaknade nyss då vi tog en mysig
dusch tillsammans. Och snart ska vi laga pankakor, det blir gott det.

Annars, ska vi in till Uppsala idag och leta efter en viss film, haha.
Sen ska vi ta bussen till min farfar & äta middag där. de blir bra det.
Sen ska vi sova här hela veckan och på torsdag firar vi 16 månader.

oj oj, vad folk tog illa upp det där med att vara ensambarn. Men
man kan väll se det från olika sätt ellerhur (?) och visst, klart jag
kommer att sakna min bror, men det kanske är skönt att leva själv
om man ändå inte haft världens bästa kontakt med honom. sådetså.

Sen, nej. jag har inte en elak attityd, och den kan du verkligen inte
märka genom min blogg. Det enda du kan göra är att du tror sig
märka den. Men jag är inte en elak människa eller har en kaxig
attityd i verkligheten, och tycker inte heller att jag har det i min blogg.
Jag säger ifrån sånt som inte stämmer, men det tycker jag bara är
rätt. Se det på vilket sätt ni vill, men jag är inte en elak människa.

Kommentarer
Postat av: D'

hoppas allt är bar mellan dig & ramus nu <3

2009-08-04 @ 16:32:56
Postat av: Anonym

men omg lol.. längtar till om nån månad när rasmus kommer göra om samma sak och du kommer sitta å böla och säga "faaaan.. jag borde lyssnat på vissa av mina läsare att han kommer göra såhär iigen" shiet.. har varit med om samma sak. en gång svikare alltid svikare. lycka till med rasmus du kan behöva det(Y)

2009-08-04 @ 17:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0