till min baby!

Hej flickväns blogg! Jo nu ligger det till såhär...

Jag tänkte skriva en text och rita en paintbild till min älskling. Tyvärr
så började med att rita. Det var så jävla kul så jag fastnade i det, så
nu kan tyvärr texten inte bli så långt. Aja bilden blev iaf jättevacker och
det är viktigast.

Jag sitter hemma hos min baby nu, vid hennes pappas dator faktiskt.
Vi har huset för oss själva och det känns ganska skönt faktiskt. Att
vi bara får vara med varandra och inte bry oss om någonting annat.
Vi  tog ett jättemysigt bad för en stund sedan och nu ska vi snart krypa
upp i soffan och kolla film. Att få somna med älsklingen ikväll ska bli
så underbart eftersom vi har sovit utan varandra några dagar nu...
Eller egentligen kanske det bara är en natt, men det känns som jätte-
länge! Jag älskar verkligen när vi lägger oss ner tillsammans gumman,
kryper ner under täcket och kysser varandra godnatt. Jag älskar när du
lägger dig nära mig och vill att jag ska hålla om dig så du kan sova gott.
Ibland somnar du mycket tidigare än mig, och då ligger jag bara och tittar
på dig och njuter av att jag har en så fin flickvän. När du ligger i min famn
och sover är du så otroligt söt hjärtat, och det får mig att smälta. Just love
it. Nu ska jag nog springa in till ditt rum där du sitter och gör något, och
så ska jag kyssa dig och pussa dig. Ville bara säga att jag älskar dig!
Och det hoppas jag att du vet. Du är underbar min ängel <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

så fint skrivet, verkligen.

2009-08-15 @ 23:06:59
URL: http://philipsemelie.blogg.se/
Postat av: emma

nej va gulligt! elsa ska vara otroligt stolt över att ha dig som pojkvän, och de är hon nog också!lycka till med allt. ni är sötast <3

2009-08-16 @ 08:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0