00.42

Efter att ha pratat i tellefon med älskling i ca två timmar ska jag sova.
Imorgon kommer han till mig klockan tio på morgon ska bli värsta mys.
Vi ska nog kolla på lite film och bara ta det lugnt dagarna innan frankrike!

jag kanske låter dum nu, men jag trodde att den harrypotter som går på bio.
Var den sista (?) tydligen hade jag fel & måste vara ärlig men lär han inte typ
vara ca 30 år på den sista filmen då, eller minst 25 typ. Liiiiite roligt det kanske.

kul att många vet vart Knivsta ligger, det är en liten skithåla 2 mil utanför
Uppsala. Där även jag bor, om era föräldrar vill flytta hit. Ta hellre självmord
ett tipps från mig bara. Finns ingenting, absolut ingenting att göra. Om man inte
vill ta en liten sitsning ner till ica för att kolla på no-lifers som sitter utanför. 

(dödade nyss en mygga, med mina händer)
det är status. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0