17.39

Jag är arg.  fast endå en gnutta glad i mitt arga jävla skitsinne.
Det började faktikst såhär. jag var på stan idag med min kära mor.
vi skulle handla bikini, skor, solisar osv. till frankrikeresan med beby,
Allting gick som det skulle, fick med mig en jättesöt bikini hem plus
två mascaror ett puder samt trosor och ett par skor från vagabond.
jag bara älskar my new stuff, är helt kär i den nya bikinin, jättesöt.

Till mitt dilemma. jag kom hem, och tänkte lägga ut det jag hade köpt
på min blogg, men så när jag skulle ta kort inser jag det värsta av det värsta.
Min kamera är sönder,först kom det några fula ord ur min mun just för att
saker&ting som gått sönder är väldigt tråkigt. Men sen kom den värsta tanken,
nu har jag ingen kamera till Frankrike, toppen. Nu känns allt fucked up, och
jag vill bara gråta. "töntvarning"  men hur som helst, mamma ska åka in med
den till elgiganten imorgon där vi köpte den & be dom skynda sig, så KANSKE
notera, k-a-n-s-k-e det finns lite tur att den hinner bli färdig till lördag, åh hoppas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

faan vad söta du och fin kille är assw!

2009-07-12 @ 18:06:14
URL: http://elin.hoden.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas det fixar sig!<3

2009-07-12 @ 18:31:43
URL: http://kkrigare.blogg.se/
Postat av: Anonym

din kamera måste funka när du drar till Frankrike! :( älskar din blogg oh vill se bilder därifrån! <3 puss!

2009-07-12 @ 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0