20.05

Nu ska jag kolla televisión.
Vädret ska bli bra onsdag&torsdag skrek min mor till mig nyss.
halleluljah moment, på med shorts nu and show some skin.
höhahöa. Gud vad stor sak det har blivigt att blondinbella blivigt
brunettbella, största sverigenyheten någonsin (not) tråkigt att bry
sig så otroligt mycket. Men det är väll så när man nte har så mycket
annat för sig. Nu ska jag kolla på tv, som jag precis sa för en sek sen.

Appropå allsång på skansen.
Borde tralla dit någon gång och & se det live. De borde ju vara en ny
tradition tycker jag .. fast å andra sidan tycker jag artisterna är bajs.
Så varför borde jag göra det (?) tar tillbaka det där med traditionen
har trotts allt bara vart på det en gång i mitt liv, och det var supertråk!

Har packat också. Ska ju till Rasmu's place imorgon, aka min pojkvän.
Huset för oss själva en hel vecka så vi kan nästan bygga en pol inomhus?
Eller så kan vi .. sitta på taket & äta majs, spaya insektsspray överallt, bada
i Champange, slicka chokladsås i soffan, leka bland blommarna, köra inka-
indianer i vardagsrummet samt bygga hinderbana med knivar! OMG, längtar.

Nej för bövelen.
Tv:n väntar på mig


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jaha, bodde inte du i Knivsta? :$

Hihihi. Puss <33333

2009-07-28 @ 20:49:52
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jaha okej(a)<3333

2009-07-28 @ 21:05:05
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: Natalie

Åh sötis! Vad heter låten på du har här på bloggen? Skulle vara jätte gulligt om du hade låtkoden eller något till den. Puss :)<33333

2009-07-28 @ 21:10:57
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha skön du e ..

2009-07-28 @ 21:11:22
Postat av: Anonym

du har världens underbaraste blogg! <3 och hoppas att allt löser sig mellan rasmus och dig, det vet jag att det kommer göra. Ni är gjorda för varandra! <3

2009-07-28 @ 22:28:54
Postat av: Daniela Kromm

IDAG FYLLER JAG ÅR <333

älskar dig o saknar dig gumman

2009-07-29 @ 01:30:41
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0