23.41

Kvällen
träffade miss schnyggo, drog hem till mig. skrattade&hade kul! 
något behövande alltså. Bla har jag druckit tre koppar oboy, gott.
oboy är seriöst mitt liv, nästan (?) det är så sjukt jävla himelskt 
GOTT! så bara så ni vet det. Onödig fakta igen men skitsamma!

Siiter i mitt rum just nu, smsar lite med rasmus. Det är fanimig
sjukt komplicerat & förklara hur allting ligger till. Det går fan inte! 
Jag är mest ledsen tror jag, hm. eller arg kanske, jag vet inte. 

Imorgon. 
blir det stan, ska nog träffa Felicia, saknar den ungen.
Sen ska jag handla kläder & leta efter sscnygga väskor, mjaou.

HJÄLP mig med design.
jag är trött på min faktikst



Kommentarer
Postat av: Diana'

sötaste elsa :) (a'

2009-07-30 @ 21:37:10
URL: http://dejaneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0