pojkvän

hej älskling. 
när du läser det här hoppas jag att du ler. det är allt jag vill!
just nu. är du nog ute i mitt vardagsrum för jag bad dig att gå.
vet du varför (?) jo, för jag skulle skriva detta till dig min älskling.

hur som helst, igår så firade vi 15 underbara månader tillsammans.
för några dagar sen sa jag något som förändrade allting mellan oss.
jag ändrade synvilkel på vårt förhållande totalt, och gjorde dig ledsen.
jag vet att jag var osäker på allting & helt ärligt mådde jag inte mentalt
bra. men det är ingenting jag ser som en ursäkt. utan jag vet vad jag
sa till dig & jag menade det då. just då tog du min hand, höll om den
hårt & sa att jag inte skulle ge upp samtidigt landade dina tårar på
våra händer. jag förstår vad du gått igenom dem här dagarna, rent
ut sagt ett helvette. du har försökt att vara samma gulliga mot mig,
även fast du egentligen bara vill slänga dig i min famn och gråta.
du har verkligen kämpat & när du ler mot mig ändå, då blir jag så
jävla glad älskling. och den här kvällen har du gett mig något som
jag tror att jag aldrig kännt förut. när vi låg i soffan och kollade på
film, så låg jag och kollade på dig. ända från topp till tå så beundrade
jag verkligen ditt otroligt vackra utséende. Jag blev varm i hela kroppen
när du kramade om mig & vi skrattade tillsammans, jag upptäckte en ny
sida av mig själv. en sida som jag aldrig känt förut. Jag känner att den
är stark. starkare är förut. du har gjort mig kär på nytt, och den är starkare
än någonsin. Och allt det här föstod jag genom bara en endaste kväll.
Jag förstår att jag inte kan blunda för mina problem. Och även fast jag
blundar är det bara dig jag ser. Jag vet att våran kärlek alltid funnits
inom mig, och jag ber om förlåtelse för jag vart osäker. Och jag tackar
dig för du orkat hålla ut med mig. Du har gett mig nya krafter, känns
som om jag precis lärt mig att gå. nu ska jag gå & pussa dig älskling! 
jag vill bara säga att du är underbar för mig, och det ska vara vi.

då, nu och föralltid. 
6 april 2008 - inget slut.




Kommentarer
Postat av: julia FOTOBLOGG

*svar:* din blogg är också jätte fin :o !

jag har bloggat sedan oktober 08 tror jag att det är. GUD VAD GULLIGT SKRIVET :)

2009-07-07 @ 23:35:49
URL: http://jlw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0