23.19


Nu ska jag gå och sova.
Jag börjar 9 imorgon och klockan är runt halv tolv, så kanske borde vara läge att sova?
Hur som helst. Slutar klockan två imorgon &så. Men inann jag sover tänker jag svara
på någons fråga, om vilken skola jag går på & så:

Jag går på Jensen gymnasium i Uppsala. Ja, det är en skitsnygg skola som är helt ny.
Jag trivs jätte bra, och lärarna är jättebra. Som ni kanske inte vet så går man ju
halvdag, man går ena veckan från: 8.00 - 12.30 och andra veckan 12.30 - 17.00 skönt.
Hur som helst, så äter vi på resturang. Är lite trött på maten för tillfället ftersom att det
blir väldigt samma mat ofta! men och andra sidan är det ju god mat också. Skolan ligger
i centrala uppsala över h&m om ni som bor i Uppsala vet? Är en friskola, man har även
pp-proemnader en gång om dagen samt mentalträning, och nej. det är inte yoga det är
jätteskönt att ha det. Man slappnar av i en tio minuter & efter de så blir man fokuserad.
Har ni några frågor, så fråga på. Förklarar gärna mera! 
Till er 94or, väljer ni inte jensen begår ni ett stort misstag.

Kommentarer
Postat av: Anna

vad söt du är gmn <333

2009-11-23 @ 14:04:04
URL: http://mostofme.blogg.se/
Postat av: emma

har du inte lärt dig något på träning för verkligheten raring! ;)

man ska absolut inte skriva inte ;) trodde du skrev ni som väljer jensen begår ett stort misstag :P sen såg jag efter att ha stirrat på texten ett tag att det stog inte väljer jensen ;)



hur har ni det in school då? :)

har pratat med rektorn så ska komma och hälsa på på julavslutningen =D

2009-11-23 @ 21:23:28
URL: http://emmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0