från rasmus

frågor till rasmus som jag vill att han ska svara på :

- Hur är elsa i verkligheten jämfört med hennes blogg?

- är hon din första kärlek & hur fick du känslor för henne?

- Hur mycket offrar du för henne? betyder hon mera än någon annat?

- hur kan en av era helger se ut?

- Vad är det bästa med elsa? :)

- När ni badar tillsammans, badar ni med shorts då? :D

- Vad är din framtid? :D

Tacksam för svar!!!


Hej Filippa!
Självklart ska jag svara på dina frågor :)

-  Kan man märka hur en person är på en blogg? I verkligheten är hon iaf en superglad liten flicka som är rolig och romantisk på samma gång. Hon har humor men kan vara seriös när det behövs! Hon är världens bästa! <3

- Hon är min absolut första! Vi fick känslor för varandra efter att ha varit bästa vänner en tid. När hon senare sa att hon hade känt att hon tyckte om mig som mer än en vän. Då blev jag jättelycklig och sa att jag hade känt samma!

- Hon betyder allt och därför offrar jag också allt för att få vara med henne.

- Vi sover med varandra hela helgerna, det kan börja med att jag kommer till henne på fredagen. Vi tar det lugnt och myser framför en film. På lördagen vaknar vi, ibland pluggar vi lite eller så åker vi till stan och fikar eller äter lunch. Sen kan vi åka hem till mig och äta middag, bada och mysa hela kvällen ! :)

- Det bästa med henne är att hon gör mig lycklig och alltid ger mig äkta kärlek! <3

- När vi badar så är vi helt nakna (a)

- I min framtid har jag ett välbetalt jobb, bor i ett fint hus tillsammans med min fru Elsa Karlsson!

Hoppas du fått de svar du ville!

Rasmus :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

shit det var söta ord, haha vi vågar inte bada med varandra sjukt :$

2009-11-15 @ 20:58:14
URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Postat av: ida

O M G ! ! ! va gulligt <33333

vill ha en pojkvän som han <33

2009-11-17 @ 15:58:40
URL: http://sexibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0